pátek 6. dubna 2018

Bezlepkové brownies

Tento týden bylo na blogu trochu mrtvo. Nemoc mě totálně odrovnala na delší dobu než mi je milé, ale už pomalu začínám zase normálně fungovat. Nejspíš i proto, že  se Julie hlasitě dožaduje jídla a to i jiného než jen vývaru, kterým jsem nás posledních 14 dní všechny dopovala hlavně proto abych se postavila na nohy. A taky, protože Jirka je na služebce a nic jednoduššího než vývar jsem z postele fakt nedala.

Na žádné velké experimenty to ještě není, ale věřím že i přesto vám bude brownies chutnat.






Potřebujeme:

250 g    jizerka universal
50 g      kokosová mouka
120 g    roztavený kokosový olej
50 g      raw kakao
50g       vysokoprocentní čokoláda
200 g     rostlinné / bezlaktozové mléko
1 lžička jedlé sody
100 g     rýžový sirup ( můžete nahradit medem )
2 ks        vejce
50 g        mražené třešně / maliny




Postup:
v míse jsem smíchala všechny suché přísady a v druhé všechny mokré, které jsem postupně zapracovala v kompaktní těsto ( těsto je spíš tuhé ). Následně jsem přidala ovoce a čokoládu. Nalila do menší zapékací mísy vyložené pečícím papírem. Pekla na 180 horkovzduch cca 25 min.


Dobrou chuť
     Klára a Jirka

Žádné komentáře:

Okomentovat