pondělí 23. dubna 2018

Borůvkový koláč

Tenhle koláč mi mizel doslova pod rukama, vážně nekecám. Je opravdu dobrý málo sladký jak je již u nás zvykem, ale přitom fakt dobrý a dle mého k nerozeznání od běžného koláče z pšeničné mouky.
Základem je samokypřící mouka Doves farm, kterou jsem již nějaký čas chtěla vyzkoušet a teď byla ideální příležitost, protože spolu s přicházejícím oteplováním se otepluje i naše podkrovní kuchyň a občas tam bývá takové horko, že se tam snažím trávit minimum času....


Potřebujeme:
2     hrnky samokypřící doves farm
1/4  hrnku  kokosového cukru
1/2  hrnku oleje
3     vejce
1    hrnek rostliného mléka / bez laktozového/ kravského

hrnek borůvek

Drobenka:
2 lžíce kokosového cukru
3 lžíce kokosové mouky
2 lžíce ovesných vloček
2 lžíce ghí / kokosového oleje


Postup:

Jak už je u mě zvykem všechno naházím do mísy pořádně zamíchám a naleji na plech vyložený pečícím papírem. Posypu ovecem v mém případě padl hrnek mražených borůvek a posypu drobenkou.
Pekla jsem na 180 cca 15 - 20 min podle zbarvení

Recept jsem se snažila opravdu maximálně zjednodušit a udělat tak nějak univerzální když přidáte trochu kakaa a perníkového koření vznikne skvělý perník apod. fantazii se meze nekladou

1 komentář:

  1. To vypadá jednoduše a zárověn skvěle ♥ TTaky píšu blog budu ráda když se staneš mým pravidelným čtenářem a zanecháš milý komentář ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat